Monday, April 13, 2009

Pauh Delima Batu


Suasana pagi hari ahad tak sempat dinikmati sbb pagi aku arini bermula pkul 3 petang..Hahaha..Mlm smlm aku menghabiskan masa dengan Travian dan beberapa "hiburan dunia tanpa sempadan" yang len..Semalam aku teringat yang aku ade satu grup projek yang perlu disiapkan.So,terpaksa laa aku mengadap LT aku smpai kul 3 pagi.Pastu aku baru teringat yang aku kne menDobikan pakaian aku yang da nk tumbuh spora cendawan tu..Huhu...Patutla da sebulan aku xpakai baju Polo ni..Aku xcuci lg upenye....Malas btol gua..

Arini aku xmakan tengahari. Sarapan jauh skali.Mungkin da terbiasa xmakan tengahari kot,jd aku xde laa lapar sangat.Leh la tahan.Dah alang2 petang,baik mkn malam terus nanti. Masa aku nk mandi,aku tbe2 teringat yang mak aku ade kirim buah mangga muda.Aku senanye xdela addict sangat ngn mangga muda.Tapi kalo jarang2 tu,boleh laa..

Mak aku cakap,orang pompuan sangat2 suka makan mangga muda.Tapi katenye lg,die xleh mkn byk2 sebab nanti gigi cepat rosak..

"Oooooo..Ye ke ,Mak?"

Pelajaran yang aku dapat dr die mlm tu,makan benda2 masam ni leh cepatkn gigi rosak.Hmm,secara saintifik,aku xley pikir.Mungkin sebab mangga muda ni berasid kot.
Mak ckp kalo mangga muda cicah ngn kicap ngn gula memang layaaaannnn....Aku? Aku dengar je la sambil terbayang2.Hakikatnye,aku xleh feel perasaan tu...Haha...
Aku kupas mangga yang satu tu dan try nk feeling..

Emmmmmmmmmmmmmmmmmmm.................................???

Sekadar makan mangga muda yang masam.Tu je laa pendapat aku..Huhu..[Xley blah sial.haha]
Kesimpulannye,semalam aku bersarapan dengan mangga muda pada pukul 7.00 petang..Damn...Patutla arini perut gua memulas...

"Sedap ke mangga muda?"

No comments: