Sunday, January 25, 2009

2oo9 \^o^/

Dalam sedar xsedar,skang da masuk taun 2009..Maknanya taun ni aku akn abes blaja [InsyaAllah]..Seryes xsedar... 4 tahun ak blaja kt Batu Pahat,rase cm baru je..
Diam tak diam,memang banyak kenangan aku kt sini.. Byk pengalaman y aku dapat..Banyak kisah pengembaraan dlm ceritera realiti y aku alami..
dlam 4 tahun ni,ape y aku dapat?
Hee...Sesetengah perkara aku dah lupakn..Tp kadang2 memori dulu2 tetap datang melawat aku..
Aku pernah dihalau keluar oleh pensyarah..Pernah berjalan kaki dari Kolej Kediaman Melewar ke Main Campus..Pernah kantoi ponteng ceramah palapes..Pastu kena denda n jd imam kt surau..
Err,rase2nye byk lg pengalaman aku y best...

Papehal,harap tahun 2009 ni memberi kejayaan n keberkatan...Harap taun ni aku leh buktikan kpd diri sendiri y aku leh jd mcm org lain...


Kpd kawan2 y setia men"drop" ak,hrp korg bg aku masa utk bernafas..Honestly, dun have any hard feeling towards u guys..Nnt ak drop korg blk..Heheheh!!!

"Traviannnnn........"

5 comments:

Aurora said...

hahaha nak kena ada gak tu sebut travian.. yeah!! meh kita serang dia!!! muahahaha

sKywAlkeR said...

Hehe..addict to Travian a lot..nk wt cmne..lalala...

Benrauf said...

travian, travian jugak..member, member jugak..tapi kalau member tgh tunggu kat bawah sampai 5 minute..naik bilik ko tgk ko tgh main travian panas jugak duh. hehehe :p

monkibizniz said...

tul tuh benrauf..
lagi plak kalo mmbe kate jmpe kul 2 lebih..pastu sket lg nk kul 3 br smpi..cmtu pn panas gak..hahha!! :))

siyesly x kesah pn :)

sKywAlkeR said...

Ak da tggu dr kul 1.30 lg tau..aku xbersalah..Aku ensem..Hahaha..