Monday, August 3, 2009

Aku kene marah????


Arini setelah berjaya mengumpulkan semangat untuk jumpa Pensyarah Foundation,aku berjaya gak face to face ngan die. Tapi yang malangnye,Lect tu xberani nk masukkan nama aku dalam klas die; ngan alasan aku dah ketinggalan 5 minggu kelas die. Pastu cam biasa,sesi kene marah.. Lepas kene marah,Lect tu soh aku jmpe ngn Timbalan Dekan lak.Mintak tandatangan TD. Ok,fine..Tima kasih Encik Pensyarah..Jasamu tetap ku kenang...

Aku jumpe ngan TD lak..Lepas aku bagi alasan yang paling ikhlas,jujur,dan paling relevan, TD still tak nak bg pelepasan kt aku..Tensen lak gua...Mmg aku tau aku yang salah sbb daftar lewat.Salah aku gak sbb abis Praktikal lewat.Salah aku sbb mggu lepas aku tak sihat,even Dr sendiri yang bg MC kt gua..Ye,memang salah aku..Sebab tu la aku nk mntk pelepasan...Pe laa...

Last-last...Aku kne jumpa ngn Dekan lak...Ok,fine..Moh le kite...
Lepas Timbalan Dekan tu explen kt Dekan, dengan mudahnye Dekan ckp.....

"Boleh...Boleh je...Sebab pelajar ni mengulang.Die pnah amik subjek ni.Ape de hal die baru nak daftar pon.Lainla die tak penah amik.Kalau die nk wat self learning pon boley... Soal kedatangan tu,tutup mata sudeyy"

Tengokk!!! Tengok!!!Tengok tuan-tuan dan puan-puan!!!!!
Haaa,ni giliran gua lak nk marah2....Dekan rilek je bagi aku dafta..Asal yang lain2 tu susah bebenor nk bagi aku dafta...Ngamok gak kang baru tau...

Moral die: Sebenarnye Orang atasan tak kisah..Yang wat taiknye adalah sistem pengurusan yang tersangat-sangat nk ikut prosedur.Padahal,ade je cara len yang leh memudahkan..

Dah ah..Gua nak pegi anta borang.Jap g nak g jumpe Encik Pensyarah lak...

2 comments:

Blogger said...

kim salam kat pensyarah paling cun kat blok lecturer..haha

sKywAlkeR said...

eHH..ade ke lect yg cun kt itO??

ane dee...sume da tak cun...heh!!

Akak y jg farmasi tu je y lawa..